Thursday, March 31, 2011

Seronok + Sayu + Sedih

Seronok sebab kad jemputan kahwin dah siap and then ms pegi amk kad dpt gk tgk draft bunting, dpt free beb bedal aje la..dpt 2 lak tu, yang tk bestnya bila bw blk rumah kad, sampul dgn kotak isi telur tak cukup lak sb ada yg rosak. Ish! bengang jgk ni dah la aku kena pegi amk sorg2 kat kedai tu, parking dlm bgunan pertama complex lak full tpaksa parking kat Campbell pastu kena lak menapak jalan kaki jauh lak tu. Nasib baik kwn ofc ikut sebab kebetulan dia nk tempah baju untuk majlis pertunangan dia. Jadi dah alang2 aku ajk dia teman at least dpt gk dia tolong bw brg aku sikit2. Tk dpt bayangkan kalau aku pegi sorg td sure 3rd round aku kena turun naik. Berpeluh2 aku mengangkat..berat giler! 4-5 kali gk la aku dgn kwn aku tu stop tgh2 jalan dgn keadaan cuaca yang panas terik lg. Adoyaii...alhamdulillah dah settle lps ni tgal nk pegi amk bunting je hari jumaat br siap. Tp tk pe lah bila2 masa je leh amk yang penting kad amk dulu sb nk edar pd sedara mara kat Perak..kebetulan sepupu aku kahwin 3hb Apr ni so alang2 dh blk Perak nnt leh la jemput semua sedara mara yang ada kat sana. Nk cut cost la katakan kalau tidak nnt kena pegi jemput sorg2 leceh...dah alang2 dorg dtg kenduri sepupu aku tu mak aku nk jemput terus je la. Selamat....

Bunting ni dpt free je kalau nk buat kena tgu ada yg sponsor ktorg la..ahahaa


Kedai kasi 2 bunting free so ada 2 design la..


Ok sambung blk..entri kali pasal sayu lak, hari ni perasaan aku sayu je bila tgk muka sahabat aku kat pejabat.Raut muka dia penuh dgn 1001 tanda tanya..ntah betul ke tk? I guess je ok..tp mmg nmpk sgt. Dia berubah, aku pun berubah jgk la konon2nya 'what u give u get back' tp sebenarnya hati tk sampai nk buat gitu tp kkdg kena fikir gk diri sendiri walaupun org tk fikir tentang kita..layan aje perasaan tu.. hanya masa dan keadaan yang akan menentukan sama ada keadaan boleh berubah seperti sediakala atau kekal mcm ni. Berserah je la pd Allah dia Maha Mengetahui apa yang tersirat dan tersurat di sebalik kejadian ini. 

Hari ni ada 2 berita sedih...tapi buat2 relax aje la, dan aku tk nk share kat dlm blog aku ni. Cukup sekadar aku nyatakan yang aku mmg sedih apa yang dah terjadi pada kawan2 aku skg ni. Apa pun doa yang terbaik untuk dorg semua..semoga ada jalan penyelesaian terbaik. InsyaAllah
Share

2 comments:

azlan said...

akhirnye sampai gak setap kehadapan..hehe.. smoga bahagia hendaknye..

hamba sahaya said...

smoga bahagia