Saturday, February 5, 2011

Lapangkan fikiran

Permulaan hari yang baik pagi2 slps subuh ingat nk pegi jogging tp tk ada kekuatan fizikal nk bangun sb semalaman tk dapat tido..semua sebab opah aku yang dah nyanyuk tu bila org nk tido mlm dia selalu memekak tp bila siang dia tido..agknya penat sebab tiap2 malam jd security guard tnpa byrn. Tp..bahananya aku lak yg ssh nk tdo mlm. Kalau dulu paling lewat pun aku akn tido sekitar jam 2am tapi semenjak 2-3 bulan ni dia dah dok rumah aku sampai ke subuh aku tk dpt tido dgn lena.Bengang betul!! bila la kesengsaraan aku akn berakhir ni?? Berbalik pada cerita td slps subuh aku sms Akam ajk dia breakfast tp dekat pukul 10am br dia reply sms aku..tp aku pegi jgk la kebetulan Alan pun ada tak terkecuali Jamal kwn akam pun ada kami makan kat kedai ibu jalan abu samah dekat rumah aku je..dah lama tk makan kat situ last makan ms sekolah rendah je lps2 tu tk ada dah. 


Cuaca panas betul siang td lps breakfast kami ke Jeram Kg. Kemensah untuk release apa2 yg ptut..smbil2 menghirup udara segar...ye la dlm KL ni mana ada tempat yang bersih? semua penuh dgn pencemaran, ramai betul org kat sana td sempat la jgk kami snap beberapa gmbr sekadar suka2. Seronok sekali sekala dpt outing dgn kwn2, selalu aku terperap je kat rumah mhabiskan masa mgemas rumah, basuh baju ala..rutin tiap2 minggu sebab aku ni kan solo lg..baju aku semua aku basuh sendiri dah besar beb! tak akan nk srh mak basuh lg?? malu laaa...lg pun dr kecik mmg dah terbiasa semua buat sendiri. Mak aku mmg train kami adik beradik segala2nya buat sendiri so setakat ni mmg tk da masalah nk urus diri sendiri. Kat sini ada la beberapa gmbr yg sempat aku snap guna kamera hp sony aku masa kat jeram td.


Agk2 apa yg dorg nk tangkap tu?


Syoknyee..1..2..3 snap!

lan, akam dan jamal

sejuknyer!!!

Share

No comments: