Saturday, February 5, 2011

Plan untuk Honeymoon..di mana?

korang ada planning ke nak gi honeymoon memana?? aku rasa, semua orang yang sedang planning buat majlis kahwin akan pk pasal ni kot....... aku tak tahu orang lain..... tapi kalo mengikut aku dan teman2 rapat, soalan "honeymoon mana?" antara soalan paling cepu emas dan payah dijawab.......


chait~!! kawen nya belum..... tapi dah berangan sakan nak gi honeymoon mana..... piiiiiraahhh~!!!! =p

hahahahahaha... honeymoon ni sebenarnya macam tak ada pon tak apa...... eh, tapi kenapa aku menggatal nak gi honeymoon plak kalo rasa benda tu tak penting?? erk, bukankah boleh mengeratkan silaturahim bila gi honeymoon nanti??? ye..... silaturahim la....

aku ada impian tentang honeymoon kami nanti........ impian aku taklah besar mana...... nope, aku tak tipu..... impian aku tak besar pon..... dan mungkin kelakar kalo ada orang yang dengar..... mungkin korang akan panggil aku jakun?? whatever....... :)

aku dan Ina ada berbincang pasal honeymoon nih...... selera aku lain skit, tapi Ina ni jenis tk kisah ada ke dia kata bwk dia blk kampung kat K.Kangsar pun dah memadai...... tapi dr gaya pckpan dia aku tau Ina lebih suka pergi tempat romantik..maklum la org perempuan contoh, macam Colmar kat Bukit Tinggi tu..chaitt!! tk best langsung dekat2..dia ada gk sebut Sabah..sb dia tk pernah smpi sana , aku kata kite kena pergi tempat yang tak pernah pergi.... itu la namanya honeymoon..tp Sabah aku dah 2X smpi sana..tp tk pe bakal isteri punya pasal semua ok je.


Aku?? korg rs kat mana aku suka? ahahaa...aku suka tempat boleh rest puas2 kemudian aman, kalo korang tanya aku, pilihan utama aku nk g Pulau tk kisah la pulau mana jnji pulau..tp aku cadang nk ke Pulau Perhentian kat Terengganu nun sb ada member suggest  dia kata best lgpun privacy tu lebih la sikit btul tak? senang kan jawapan aku??


banyak yang cakap dengan aku..... honeymoon nih, kena pergi tempat yang sejuk...... tempat romantik macam tepi pantai ke...... pastuh, ada jugak yang bagi cadangan suh gi tempat yang tak pernah pergi......
*kalo ikut Peta Malaysia, semua negeri aku dah jelajah kecuali Labuan je..tp Ina kesian kat dia byk tempat dia tk pernah smpi lg..tk pe nnt I bwk Ok!

okeh la, aku "MACAM" dah buat keputusan..... aku akan pegi tempat yang aku tak penah pergi.... aku akan buat benda yg aku tk pernah buat...
*ini sesi berangan aje... sila amik perhatian...*

jeng..... jeng...... jeng......
kalau nk tau tunggu la smpi bulan 6 nnt br tau lokasinya..hehehe ~ hampeh betul!
Share

4 comments:

azlan said...

pergh.. ajib teruskan usaha

Mohamad Razif said...

ok doakan yang terbaik utk aku yek..

hamba sahaya said...

dah selamat fasa ujian perkahwianan plak.. lama xupdate blog jib

hamba sahaya said...

ujian alam perkahwinan plak jib lama xupdate blog