Thursday, January 13, 2011

New Year 2011..New Life

Satu permulaan...
setelah hmpir 7 tahun bkwn akhirnya jd milik aku gk..
bulan 6 InsyaAllah kami naik pelamin..hihi
ni la mak cik siti dan pak cik enal, aku dah anggap dorg bdua ni mcm mak dan ayah aku sendiri..byk prk yg dorg dah tolong family aku. Jasa kalian bdua dikenang sampai bila2.Gmbr ni di ambil slps selesai mjlis pertunangan kami.
Seperti yang dijanjikan tanggal 1hb Januari 2011 telah diadakan satu perbincangan di antara kelurga aku dan keluarga Ina untuk menetapkan tarikh perkahwinan kami berdua. Kami berdua telah mengikat tali pertunangan pada 11hb September 2010 bersamaan 2hb Syawal 1431 hijrah dan bakal melangsungkan perkahwinan pada 4hb Jun 2011 bersamaan 2hb Rejab 1432 hijrah. Maka bermulalah rentetan perjalanan hidup aku menuju ke satu fasa baru... Share

No comments: